Tuesday, October 30, 2012

Sayang anak?

salam..

huu..hari ni ada jmpa satu status pasal dukung anak.yeah. biarlah anak asyik bdukung kan. sebab time ni je dia nak dukung.nant dia da besar nant..mana ada masa da nak berdukung.. mesti dia dah busy study atau kerja..hurmm..

sama lah juga kalau anak masih tdo bersama kita.. biarlah org nak kata apa. tp bg saya, bila dia dabesar..xkan dia nak tdo dgn kita lagi kan?

sama juga dengan pendirian saya utk bercuti 3 bln.ada org kata nanti anak manja..susah nak tinggal..xnak org. yes, maybe its true. tp biarlah saya rasa puas menjaga dia sebelum serah pada pengasuh. nant dah besar.. dia da masuk asrama..saya pula akan rindu rindukan dia. sekurang2nya saya tau saya dah beri yang terbaik semasa dia kecil.

lain orang lain pendapat. harap kita dpt terima pendapat org lain dengan hati terbuka.. tak semestinya pendapat kita betul dan tak semestinya pendapat org salah. ;-)


No comments:

Post a Comment