Friday, February 25, 2011

Aduan Parents terhadap Saya..hohoho

salam

boleh tarik nafas lega sikit..fuhh...sebab soalan exam dah siap 70%..so saya bole la update blog yang dah bersawang ni..maaf sesangat ye blog..sian kamu..:(

sebenarnya, kalo ikut hati, hari2 mau update..tp nak buat cemana, xde masa.. saya sangat2 bz..btul!! ahad ni skolah..hari kecemerlangan dan mesyuarat PIBG.. ermm.. tmbahan pulak, sebelum ni saya sangatlah rasa tertekan dengan masalah baby saya.. baby sitter ... tp alhamdulillah Allah telah permudahkan semuanya..saya harap ini akan berkekalan..amin..

pasal tajuk post harini..ehem. yee.. saya telah menerima surat dari seorang ibu kepada 2 org anak murid saya ( saya ajar 2-2 anak dia).. surat itu dengan rasminya dialamatkan kepada GB, so satu ofis lah dah tahu hal ni.. sangat menyedihkan..kecewa dan menambahkan lagi tekanan pada saya yang sedia tertekan..tp hanya pada Allah lah tempat saya mengadu..siapa lagi kan.

surat tu mengatakan saya dah tuduh dia (ibu) buat kerja rumah anaknya..dan juga saya marah anak dia sorang lagi sebab x beli buku lagi. sebenarnya saya bukan menuduh, tapi anaknya sendiri yang mengaku..dan yang kedua, memang saya marah anaknya yang sorang lagi tapi dah 2 minggu tak beli lagi buku..takkan saya nak biarkan anak murid saya ketinggalan.

malaslah saya nak cerita tentang surat itu.memang sangat menyiat hati dan nurani isaya sebagai seorang pendidik. tiada niat di hati saya selain mahu anak murid saya berjaya dengan cemerlang...

berbaloi ke kami sebagai pendidik mendapat cemuhan sesuka rasa dari mereka?

kepada ibu bapa di luar sana, berilah sedikit kepercayaan kepada kami untuk mendidik anak kalian.. percayalah, kami akan menjalankan amanah Allah ini dengan seikhlas hati..percayalah..

No comments:

Post a Comment