Tuesday, July 17, 2012

Mabuk?

Salam

Alhamdulillah..baby dah berusia 14 minggu dalam rahim.. tetapi mabukku belum lagi hilang.. lagi teruk, mungkin?

al-kisahnya, tiadalah sangat pengalaman mabuk ini. sebab semasa mengandungkan Zara, saya tak mabuk pun. Mungkin adalah, tapi biasa2 aje. Kali ni? Bagi saya teruklah, walaupun ada lagii yang lagi teruk.

Saya rasa bertenaga bila bangun di awal pagi sahaja. Jemur kain, gosok baju etc semua saya akan lakukan masa tu. Di sekolah, asyik wek wek je.. tp x seteruk bila pulang.Bila pulang dari sekolah, kepala berdenyut. Kadang2, boleh tido, kadang2 x dapat. Berehat jelah, sementara tunggu Zara bangun tido di taska.

Memasak? jarang sangat! kesian sang suami. Mujurlah dia memahami. Bila saya x masak, dia akan tanya saya nak makan apa? Masalah di sini saya tiada jawapan. Mulut saya tawar.. tak ada selera nak makan. Kadang2 saya hentam je makan supaya perut tak kosong. Dan apabila saya teringin nak makan sesuatu, saya akan cepat2 request dan cari sebab bukan senang ada rasa nak makan tu..tapi jujur, saya dah lama x lunch.:(( ada yang cakap saya makin kurus! takutnye..

Semoga masuk 4 bulan nanti baby dah ok.. dan mabuk hilang.. amin ya Allah..

1 comment:

  1. bersabar ye nani..mabuk membuktikan bay sangat sihat..at least minum air ye..

    ReplyDelete