Thursday, January 13, 2011

Letih

salam

lately saya sangat sangat letih.. tak tahu kenapa..adakah memang saya patut berasa letih atau sebab saya tak cukup tenaga atau apa?

yes, saya rasa saya tahu..sebab saya tak ambil breakfast..bangun lambat and tidur lambat...so kene berubah..tido awal dan bangun awal..ok i will..starting from..next week..weeehhuuuuuuuuuuuuu..

semalam gi tesco..dukung zara.. lama jugakla dalam 1 jam...pagi tadi macam sakit satu badan..ya Allah letih sangatt..gi skolah pun macam da x larat..plak tu nak memekik ngn budak2 lagi..ya Allah..

saya da beli vitamin shaklee + ESP from cery so nak tau hasilnya, tengok next week..sebenarnya saya beli bukan nak tambahkan susu (alhamdulillah susu masih mencukupi n kalo bertambah syukur sangat2 lagi) tapi saya beli sebab saya rasa sangat tak bertenaga lately..seriously saya tak mampu nak buat kerja lain dah bila balik kerja..tak tahu kenapa..mungkin sebab zara sekarang dah makin ligat..

ntah apa saya bebel ni..kalo karangan BM ni da dapat B kot..haha

No comments:

Post a Comment