Monday, January 31, 2011

sakit kepala

salam..

erm. hari ni dah masuk hari ke 6 saya sakit kepala once bangun tido pagi..sakitnye bukan sakit yang tak boleh tahan..tapi dia sakit yang pelik..bahagian belakang kepala dan datang sakit ke arah dahi dan senak di mata..saya rasa saya tahu kenapa..

sinusitis..saya menghidapinya..sakit sinus ni nampak je reneh tp yang menghidapnye taulah sakit mcm mana bila dia dtg..saya ni kalau kene selsema, sgt susah nak sembuh sbbkan oleh sinus ni..dan baru2 ni kan saya demam batuk selsema..dan ekoran dari tu, walaupun dah hilang demam n batuk, sinus ni masih blum sembuh..sbb tu laa sakit kepala sangat tu..

hari tu, masa 1st time kena, saya da gi klinik, mmg diberi ubat antibiotik, tp sebab saya menyusu, saya makan PCM je.. dan makan bawang merah mentah masa makan nasi..mkn byk2..mmg cepat hilang..tp kali ni, malasssnye la hai nak makan bawang tu..tp terpaksalah sbb da xleh makan ubat kan..

so, nak cpt baik, makan bawang je penghidap sinusitis..

No comments:

Post a Comment