Thursday, June 9, 2011

2 minggu bercuti, kini zara kene train duk umah pengasuh lagi

salam

dah masuk minggu kedua bercuti, dan 2 minggu jugaklah zara bermanja ria bersama saya. heh, taulah suka sayang, tapi umi risaulah. takut2 zara lupa kat ibu. mcm mana ye? so tadi saya anta dia jugak walaupun hati ini rindu. apakan daya. saya dah agak. mesti nanges n buat muka sebek punya. saya pun lepak ah sekejap sambil beborak dengan kak long aka ibu zara. lama punye lama, nampak dia ok, barulah saya blah.balik rumah? oh tidak. tak boleh rasanya masuk rumah bila zara tak ada.

saya pun zass, ke jusco. aha, memang ada perkara yang kene selesaikan. ke bank. yes. hampir kul 130, barulah urusan selesai. tetiba, encik hubby setuju mau lunch date bersama. berdua? yes. setelah sekian lama. haha. janggal sebenarnya tanpa zara di sisi, sehingga hubby berseloka, eh, mana adik? hihi.. saya mencubit suami lalu berkata, janganlah, rindulah kat tadik ( panggilan manja di rumah ).

usai makan, saya mau ke popular, usya buku dan menjamu mata. hubby kata, jom lah alang2 dia teman sekejap pastu terus boleh balik sekali ( 2 kereta ). say apun ok lah. jamu mata barang sekejap, terus berkenan buku untuk zara. bayar dan keluar. eh, baru teringat, baik telefon dulu kak long. oh, rupanya, zara baru nak tido. ok hubby, pergilah kerja. isterimu mau berlibur lagi.haha. saya masuk semula popular dan menjamu lagi.hasilnya, banyak jugak habis :P

rindu x dapat bertahan lagi. solat dan terus zass ke rumah kak long. ya, zara masih tido. tp bila suara saya bergema, terus buka mata dan menangis. seperti marah tinggalkan dia. ala sayang, minggu depan dah kerja tau.

oklah jom balik.tapi esok adik datang lagi ye kak long.

No comments:

Post a Comment