Tuesday, June 5, 2012

Cuti-cuti Sekolah

salam

Setelah menstresskan diri selama 4 hari berkursus, akhirnya cuti sekolah tiba. Saya rasa ssangatlah happy sebab dapat memanjakan diri bersama si kecil di rumah. Kebetulan pula parents saya datang..yeay! memang double happy. Zara pun sangat gembira sebab ramai orang melayan kerenah dia.

Minggu pertama saya banyak keluar bersama parents. Menguruskan bermacam-macam hal. Hari Rabu malam (30 Mei 2012) Zara demam. terus saya bagi paracetamol. Keesokkannya setiap 6 jam dia kembali panas. saya ulang bagi ubat sampailah Khamis malam, demam dia stop. alhamdulillah.

Sebab demam Zara stop, hubby ajak balik Terengganu. saya okay je sebab memang dah lama tak balik sana. rindu suasana dan MAKANAN sana. hehe.

Berada di trg selama 4 hari 3 malam digunakan dengan sepenuhnya. buat pertama kali saya merasa keenakan sotong celup tepung di Pantai Teluk Ketapang. siap tambah. bila nak bayar terlopong. haha! Pergi pasar payang beli  sutera kiriman jiran. kenduri sepupu suami bertunang dan makan makan makan. Zara sangat gembira bermain dengan sepupu-sepupu di sana. terkekek-kekek kejar mengejar. bahagia.

Bila tiba di rumah isnin lewat malam, risau kembali menyelubungi. nak masuk markah, PLBS, dan markah seorang budak kelas darjah 1 yang tercicir menghantui.Moga Alah permudahkan segala kerja dan urusanku,

No comments:

Post a Comment