Tuesday, December 14, 2010

Balik Kelantan

salam

heheee...saya kat kelantan skrg..sok da nak blik kL tapi hari ni baru ada kesempatan nak update blog..saya balik kb ari ahad ptg baru ni..mujur hubby temankan..n mujur zara bucuk tak nangis atas flight...

mata nyamuk gigit
dah jumpe dentist..2 klinik gigi saya pergi..ada lah berlaku perkara yang menyakitkan hati kt klinik pertama tapi malas nak cerita.. but thanks a lot to my friend, aini..dia suggest pergi klinik lain. so klinik kedua ni bagus sebab doc tu setuju wat operation bulan 3.. takutnye takutnye..dia nak xray tapi saya takot sebab..jengjengjeng.. (rahsia) haha!

zara sangat happy jumpa mami n papa ( but she missed abi so much though)

sukenye die dengan papa!

cayang adik!!

saya amik kesempatan juga gi tengok kawan saya Ezzah baru bersalin baby boy..baby Rayyan sangat hensem ok?

Muhammad Rayyan bin Norkamarulzaman

bestnye die tido..






dan Zara pi jugak lawat dua pupu dia..Nur Husna Aisyah...

Zara & Aisyah

Aisyah da bgn tido..aiyol zara kejut..aiyok x tahu
hehee..tu je cite kt kelantan..tata

No comments:

Post a Comment