Friday, December 24, 2010

Bosannye..

salam..

hari ni macam bosan..hari malas sedunia..tak buat ape pun ari ni kecuali rutin cam basuh baju, gosok baju sikit, sapu2 umah..tu je.. mmg malas sesangat...tp masa zara tido tadi aku sempat kacau periuk buat kek batik..haha..amik resepi dari fashya..yg len...duk melayan zara je kejeku.. arini macam malas nk pi umah BS zara..tp nak bagi kek yang aku buat tu..kene pi jugak laa jap..kek tu da laa termanis..tp takpe..aku nak buat kuah kastard bagi kurang sket manis tu..

malam ni encik hubby main futsal..ahad malam pi tgk bola malaysia lwn indonesia..suzuki cup kemenda tah..bosannya.mujur ada zara..kalo tak memang bosan gile lahh. dah laa kepala berserabut., jiwa kacau, hati berdebar nak tunggu meeting isnin ni..bukan aku risau pasal tanggungjawab baru.. tapi aku risaukan si tecit zara..macam mana la agaknye dia duduk dengan BS..sian dia..dah hari2 duk berkepit dengan aku..tetiba kena berpisah macam ni..sian die..tapi aku tau BS tu ok..mesti zara ok..insyaAllah...

Allah bless u syg..
**ckp aku tetiba..emo..huhu

No comments:

Post a Comment