Monday, December 6, 2010

Tersentap...


Salam kawan2

Eii banyak menda buat aku sentap arini.. memulenye zara dah bes2 aku tidokan (da la bukan men susah die nak tido)..aku pun dengan bes jugak nk kemas umah la..duk lap2 debu2 kat almari tv sume, skali bunyi van daaaa..kuat kemain..saket ati tul aku..zara ape lagi sedar laa..habis terpacak rambut die sbb terkejut (x sempat plak aku nak snap)...zara pun memanggil2 laa umi die ni haa..mcm biase mintak diangkat (dari dalam buai)..aku mula2 buat donno laa terus lap2 lagi, sekali dam cm nak menangis..aku pun berlari pantas gi basuh tangan sume n angkat die..terbengkalai lah lagi kerja aku..gerammmm btul kat van sayur tuu...kuat sesangat yang hon ni apesal..sedih pun ade aku..sian zara takleh tido lena..tapi adatla duk perumahan..takkan nak duk dalam hutan plak kan. Huh.

Tiba2 teremo so cakap aku..sorila kawan2..ye..heheee

Saya arini banyak mende yang nak buat..yang dah setel nye basuh kain, lipat kain, mop and sapu umah..saya lagi suke mop laa dari sapu sebab tak berhabuk..apa kata puan2?? Hihi
Yang blum setelnye makan :p, basuh kain buruk, iron baju keje suami, belli tiket balik kb, dan byk2 lagi laaa...lupe plak.
Eh2 lupe nk tuka pampers zara da 4 jam..sian die..nanti smbung lagi..nk cte pasal gi jenjalan cari pasal kat midValley sabtu lepas...daaa~

No comments:

Post a Comment