Wednesday, December 1, 2010

Long long time Zara tak Poo Poo

salam

wah..it has been long long time since my last post rupanya. and now, i am here, at Klang, Selangor. n so i miss my parents like mad now :( but..as a wife, i must be here, di sisi suami.and yes, that is the pengorbanan that i have made sempena hari raya korban ni kan. heheee..walaupun cuti sekolah laaaamaaaa lagi dan baru je bermula, saya kene jugak balik klang sebab risaukan makan pakai sang suami tersayang :))

hari demi hari berlalu, banyaknye lah hai dugaan yang harus ku lalui..bermula dengan zara yang tiba2 tak poo poo selama 5 hari..(usually my baby poo poo 3-4 kali sehari ok..)hari ke 4 da gi klinik da..then die bagi ubat untuk masuk dalam bontot zara..tp seperti anda sedia maklum..saya nih kan orang yang takutkan ubat..dan kalau boleh taknakkkk bagi ubat masuk dalam badan baby saya ni..ditambah pulak dengan nenda dia pun berfikiran yang sama..so saya bagi tempoh.. i said to myself, if zara x poo poo selama 5 hari then baru saya guna ubat tu. ( sebenarnya ok je sbb zara full breastfeed.so tak berak seminggu pun ada as long as die kentut sokmo :P )

dan Allah mendengar setiap doa hambaNya termasuk doa saya.. zara poo poo pada hari kelima.. :) leganya la hai.. mungkin ini adalah perubahan pada sistem badan zara yang semakin matang..ape2 pun asal zara sihat, umi pun happy.

daa~

No comments:

Post a Comment