Monday, December 20, 2010

Kejayaan Yang Sungguh Bermakna

salam

pertama sekali, saya mengucapkan syukur ke hadrat Allah, yang Maha Pengasih serta Maha Penyayang..saya amat merasai kasih sayang Allah pada saya hari ni, sangat dekat..terharu sangat rasanya..walaupun saya selalu alpa, tapi kasih Allah tetap bersama saya..saya sedih sebab kenapa saya selalu lupa padaNya, sedangkan Allah tak pernah lupa pada hambaNya...ya Allah, aku berjanji akan jadi lebih baik lepas ni..amin...

lega sikit rasa..tau tak kenapa saya rasa terharu? sebab Allah bagi saya hadiah yang amat bermakna..zara minum botol hari ni..setakat ni (430 pm) saya bagi botol je kat dia..dah 6oz habis..belum bagi direct feeding since morning..saya tgh train dia sebelum pergi sekolah 2 minggu lagi..pasni train dia hantar rumah pengasuh pulak..biarlah hati saya merana, asalkan zara tak terkejut dengan suasana baru nanti..saya percaya, train dia slow2, insyaAllah dia dapat adapt dengan lebih baik...dengan pertolongan Allah semestinya.

sebelum ni? ya Allah, bukan main susah saya nak bagi botol..paling best dia hisap 2 oz..rata2 1 oz je..tu pun pastu kene bg direct dah.. harap2 progress ni berkekalan untuk esok lusa dan sampai saya kerja..insyaAllah..

kawan2..doakan saya juga ye? :))

No comments:

Post a Comment