Tuesday, December 7, 2010

Happy Birthday Amrin!!

salam

ok..hari ni 8 disember 2010, so genaplah 2 tahun umur anak saudaraku, Muhammad Amrin Adha bin Mohd Akram... ni dia tuannya...

happy birthday dear! moga jadi anak yg soleh dan juga abang yang penyayang..hihi
Semalam sambut birthday Amrin dekat Wetland, Putrajaya.. best jugak kat sana sebab aman damai je..sejuk mata memandang..lain kali nak ajak mami n papa kumpul ramai-ramai kat sanalah! :))

so guys, let the pictures tell the story haa.. :) enjoy!!

tangan abi, umi dan zara

my princess @ Alamanda (before go to Wetland)

Zara in the house!!

The Hero

Amrin's little sister : Nur Amira Adelia

Zara was wondering of what her dad was doing

Hero with his gang

I like this pic! so sweet!

happy family with the hero

The Happy Family

Anak Saudara sulung, 'Aahil Muhammad Faheem

yeah, im happy!

The cousins with their auntie

hi there little boy!

yeeha!!

tupai atas dahan

tidur kepenatan..

That's all dude..da!

3 comments:

  1. hallo makcik amrin saya berkenan ngan amrin boleh tak saya kenalkan dgn anak saya abdul muhaimin wafi

    ReplyDelete
  2. and saya jugak kenalkan anak saya Ikhmal Haslam

    ReplyDelete
  3. Bukan tu je tapi saya juga nk kenalkan anak saya Ahmad Deedat

    ReplyDelete