Thursday, December 23, 2010

Training Zara

salam

This is the story about my little princess, Zara.. and her day with her baby sitter (BS)

Day 1 (Monday 20 Dec 2010) - happy bithday papa!!

Zara ok and macam happy sebab tengok ada abg arief (4 tahun ) n macam suke nk main dengan arief tu. + arief pun melayan dia. mak su (BS's youngest daughter) pun dukung2 zara and dia macam ala ala nak nangis.mak su alih perhatian dia pi bawak luar rumah jalan2 then 2 min after that, da dengar dah zara nangis sedu sedan. owh my dear. :(( tu umi ada di sisi oke?

Day 2

Macam lagi ok..dah senyum2 lagi kat arief dan mak tok ( panggilan untuk BS)..dan juga mak su..tapi bila mak tok pegang lama sikit da mula buat muka sedih..pastu bg meniarap n pusing2 .. nampak macam makin ok laa.. mak tok bg kuih and air suruh saya minum..tp mata saya asyik tengok zara je..mak tok cakap jangan tgk, minum je..zara biar mak tok jaga..huhu..tapi hati ibu..mata saya tetap juga tengok...


Day 3

Mak tok n mak su away to Jusco. tinggal mak iti  (anak BS jugak) je.. so far saje jenjalan bagi zara lagi biasa... so hari ni xde perkembangan sangat lah..

Day 4

husband mak iti ade dalam umah..saya malu nak lepak dalam, so saya lepak luar je.mak su n mak tok melayan je saya (xtau la dorang ok tak saya datang hari2 tapi saya dah bgtau saya nak datang hari2 bagi zara ok..hope they will understand and nampak mcm diorg paham sgt2..alhamdulillah)... mak su macam biasa amik zara bawak jenjalan..pastu mak tok pegang2...smbil kami sembang2..saya bagi susu botol kat zara.. zara dah mula senyum2 kat mak tok and mak su..

_________________________________end of the story___________________________________

isnin ni penentu segalanya..ya Allah. lindungilah anakku dari segala musibah..dair segala penyakit, kesakitan, kecuaian dan dari segala yang memudaratkan dia ya Allah.hanya Engkaulah sebaik baik penjaga...

No comments:

Post a Comment